söndag 27 juni 2010

Midsommarafton

Jag firade midsommarafton med mina vänner, vi firade hela dagen lång och långt in på natten. Vi började med champagnefrukost (jag fick världens största pommac =)) och sedan var det sill-lunch med nubbe (för de andra) och en mysig eftermiddag i solen med vm tittande och sedan grillade vi och åt underbart god dessert. Det var en perfekt midsommarafton med några av de allra bästa vännerna, vi saknade finaste T som är internationell och numera firar sin midsommar utomlands =) (men det unnar vi henne och är inte alls avis;)). En av höjdpunkterna var att några vänner hade med sin fina dotter på 15 månader och hon var så somrig och fin i en blommig klänning. Hon var så glad och social och vi lekte med henne enda tills hon blev trött och skulle hem och sova. Nästa år kommer det vara fler barn med eftersom att liten har kommit då =). Då får vi nog ta och dona en fin midsommarstång så vi kan dansa lite. Vi gjorde en mycket fin midsommarstång för två år sen men sedan rann det ut lite i sanden =). Liten firade med midsommar i magen då h*n härjade runt i magen som aldrig förr, nu ser man tydligt hur h*n rör sig i magen. Gårdagen gick enbart till att sova och vila för min del eftersom att jag var helt utmattad efter det långa midsommarfirandet. Idag vilar jag inne med acn på tills jag ska iväg på ettårskalas !

Inga kommentarer: