tisdag 8 juni 2010

Lycka

Idag var det alltså besök hos bm igen som gällde, jag hade lite lite äggvita i urinen och det var ingen fara med det det. Jag har gått upp ett kilo sen jag blev gravid, och så mätte hon livmodern och allt såg bra ut. Liten växer som h*n ska och hjärtat slog perfekt. Jag blev så glad och stolt över min lilla baby som mår så bra i magen. Min lilla skatt, jag hade växt fyra cm sen sist och ligger precis som jag ska på min kurva. Det gjorde mig mycket glad och jag längtar så efter min älskling i magen. Vi bokade in flera tider och jag fick en tid för att se om liten har vänt sig. Det gör man i vecka 36 med ul, man ser så att babyn ligger med huvudet neråt. Sen får liten gärna komma ut då ska jag pusta och frusta och hoppa och studsa!! För då är liten färdig "bakad" och redo för att komma ut. Imorn är det dags för föräldragrupp igen jag återkommer om hur det går.

Inga kommentarer: