lördag 19 juni 2010

The list 2.0

Nu är det högst 12 veckor och två dagar kvar tills liten kommer,men h*n kan ju lika gärna komma vilken sekund som helst... Detta betyder att man inte kan ligga på latsidan så igår fick jag hjälp av J och K och och så gjorde vi en lååång lista på allt jag måste ordna med innan liten kommer. Jag kommer inte fixa allt precis nu utan vissa saker kan jag vänta med tills liten är här.
Allt som är markerat i rött har jag redan fixat !!

Burkowskihund (för prydnad)
Snuttefilt
Bb väskan är packad
Kläder i massor
Vagn
Madrass
Åkpåse
Regnskydd
Myggnät
Kudde
Täcke
Filt
Skötväska
Mobil
Lakan

Spjälsäng
korg

Madrass
Kudde
Täcke
Bäddsett x 3
Mobil/speldosa
Spjälskydd
Fårskinnsfäll


Bilskydd
Babysitter
Babygym
Barnstol
Babybjörn
Babyvakt
Hoppgunga
Gåstol
Badbalja/badhjälp
Skötbord (
Och alla tvättlappar, salvor, tvålar och oljor som hör där till)

Hojta gärna om det är något jag missat !

Inga kommentarer: