tisdag 8 juni 2010

muu

Jag blev varnad av en kompis i vecka femton som sa att hennes bröstmjölk hade kommit redan i vecka 20. Det gjorde inte min men nu har den kommit, så nu får vi hålla tummarna att det kommer igång med amningen sen när liten kommer ut.

Idag fick jag lite panik och började packa ner saker i bb väskan, nu är det 11 veckor kvar och jag tänker inte springa omkring som en virrig höna när värkarna har satt igång och packa en väska som jag endå glömmer hälften till. Så nu har jag börjat packa den ! Idag ska jag till bm och lyssna på hjärtat och mäta magen ♥. Nu har jag även börjat lyssna på musik på morgonen och då härjar liten i magen, det är en mkt bra spellista som finaste H gjorde till en förfest. Hon kan sin musik, ska fråga henne om hon kan fixa en skiva till förlossningen som jag kan lägga i väskan =)

Inga kommentarer: