onsdag 23 juni 2010

fixa och dona

Med nio veckor kvar till förlossningen så slår det mig att jag bör lägga i en högre växel när det gäller att förbereda för liten. Det är väl bättre att liten kommer hem och känner sig välkommen än att det inte finns något för jag går omkring och är orolig för att något ska hända. Bb väskan med alla kläder och snuttefilt är ju såklart redan packad men jag funderar på inredning till rummet. Ska höra med de som ska fixa korgen med om vi kan göra det snart, för man vet ju inte liten kan ju få för sig att kika ut. Men jag hoppas h*n stannar i magen tills i slutet av juli åtminstone så h*n är klar när h*n väljer att kika ut. Nu har jag även två namnförslag som jag kan välja mellan och så ska jag känna vad som känns bäst när liten är här helt enkelt !

Inga kommentarer: