torsdag 17 juni 2010

I magen och en fin överraskning

Lite fortsätter att spjärna och magen är öm, eller mest naveln. Jag antar att det är för att lite är så stor nu och snart kommer naveln att stå helt ut, det gör den inte i vanliga fall. Idag har jag varit ute i solen på landet med min bror. Vi oljade bryggan, han gjorde mest och jag hjälpte till. När vi skulle åka hem så körde han fort på en skogsväg, det var inte så skönt för magen. Aj sa jag flera gånger, "det ska alltid daltas så dant med gravida" sa han då och körde på i sitt vanliga tempo. Det låter bra det där, kanske är han som ska få vara med på förlossningen. Han skulle kunna säga ngt i stil med att "sluta gapa och föd ut ugnen så jag kommer hem någon gång". Vi gillar starkt den aggressiva stilen han kör med!! På eftermiddagen kom finaste E & A förbi, vi skulle fika lite för att jag fyllt och jag fick så fina presenter av dem så jag blev rörd. Ett fint fotoalbum till liten och ett presentkort på baby proffsen, jag blev så glad och överraskad. Jag fick en katalog därifrån så jag kan kika lite på vad som finns. Jag ska göra en plan för vad liten behöver och sen ska det göras ett besök där. Älskade vänner som tänker så på mig och liten jag blev så glad !
Detta gäller alla mina fina vänner som visat sånt stöd och deltagande under dessa månader och jag undrar ibland vem som längtar mest tills liten tittar ut, jag eller dem. Liten är lyckligt lottad redan i magen som har så många fina människor omkring sig

Inga kommentarer: